Особистий кабінет
Про нас Каталог Виробники Доставка Контакти
044 3618678 098 4567644 099 9304826
logo3
Ми працюємо для Вас у всі дні з 8:00 до 20:00
UA | RU
Кошик
   

Гарантія та умови продажу на Першому Меблевому

 

Гарантія та повернення продукції:

Наш інтернет-магазин співпрацює лише з тими виробниками, які ретельно стежать за якістю своїх виробів. Але в окремих випадках, на жаль, трапляється і таке, що товар, придбаний у магазині, все-таки виготовлений з дефектами або пошкоджений у процесі транспортування. У таких випадках на допомогу покупцю приходить гарантія, яка надається на весь асортимент нашого магазину. На цій сторінці ми розповімо, що потрібно робити, щоб максимально убезпечити себе від таких випадків.

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній:

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
  2. Оглянути зовнішній вигляд та цілісність заводського пакування
  3. Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо)
  4. Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо)
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо. згідно бланку замовлення. Заміна вищезгаданих деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.
  6. Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
Тільки після того, як ви переконалися у належній якості та стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку зв'яжіться з нами по одному із зазначених телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.

Гарантійне обслуговування

В нашому інтернет магазині діє гарантія від виробника. Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами наших спеціалістів з доставки та збирання. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у разі, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Строки виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.

Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • - минув гарантійний термін
  • - Присутні випадкові пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.
  • - Виріб пошкоджено внаслідок стихійних лих (природних явищ).
  • - Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
  • - Пошкодження були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу
  • - Якщо товар заносився та встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не фахівцями нашого магазину (за винятком випадків явного фабричного браку)
  • - Товари, що виконувалися та привозилися під індивідуальне замовлення
  • - Не збережено упаковку або заводські бирки/наклейки

Позагарантійне обслуговування

Наш інтернет-магазин дорожить кожним покупцем. Тому навіть у разі пошкодження купленого Вами товару самостійно, або після закінчення терміну гарантії - співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Позагарантійне і післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи з ремонту виробів або їх частин, що вийшли з ладу. При цьому витрати на доставку рекламаційного товару, в обидві сторони, та вартість самих робіт з рекламації – оплачує покупець.

Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки Перший Меблевийорієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення та оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару поштою або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказано дату видачі посилки.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні таких умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережено цілісно упаковку товару та всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Подано товарний чек або накладну, що підтверджує факт покупки товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри та/або у тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів у додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)). Тим не менш, Ви можете повернути м'які меблі, але внесену за нього передплату ми не повертаємо.

Гарантійний відділ

Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати за будь-яким із зазначених контактів, або написати на електронну пошту hello@1stm.com.ua

 

Умови продажу:

  1. 1. У своїй роботі Перший Меблевий (далі Продавець) керується:
  2. 2. Поточна пропозиція містить усі істотні умови договору, і спрямоване на широке коло осіб, є публічною офертою. Відповідно до ст. 638-640 Цивільного кодексу України Договір є укладеним після отримання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цього пропозиції, якщо сторони досягли згоди за всіма істотними умовами договору. Фізична особа, яка бажає та/або оформляє замовлення на товари представлені на сайті 1stm.com.ua (далі Сайт) та має необхідну дієздатність для здійснення покупки (далі Покупець) має право укласти договір з Продавцем виключно шляхом приєднання до умов цієї оферти.< /p>

  3. 3. Замовлення оформляється Покупцем самостійно через Сайт або за телефонами, вказаними на сторінці контактів. Після оформлення замовлення Продавець зв'язується із Покупцем для уточнення інформації про замовлення.

  4. 4. Для оформлення замовлення Покупцеві слід зазначити своє Ім'я, Прізвище, адресу електронної пошти (за наявності), телефон, адресу доставки. Надання недостовірної інформації може стати підставою для відмови у поверненні товару належної/неналежної якості та виплаті Покупцю коштів.

  5. 5. Вказуючи персональні дані, Покупець автоматично дає згоду на використання, обробку та зберігання наданої інформації Продавцем. Продавець зобов'язується використовувати інформацію виключно для підтримки процесу продажу, не розголошувати отриману від Покупця інформацію третім особам, за винятком агентів та третіх осіб, які діють на підставі договору з Продавцем та беруть участь у виконанні зобов'язань Продавця перед Покупцем, за винятком випадків, передбачених законодавством України. Інформація про Покупця зберігається в системі з моменту реєстрації або оформлення покупки до моменту видалення облікового запису та недоступна для перегляду іншими користувачами Сайту. Покупець має право змінити інформацію у своєму обліковому записі будь-який час.

  6. 6. Інформаційні матеріали до Товару, представлені на Сайті, мають довідковий характер та не можуть сприйматися як гарантія наявності описаних властивостей та характеристик Товару. Джерелом інформаційних матеріалів до Товару є виробник чи офіційний дилер Товару. Для уточнення інформації щодо Товару Покупець може звернутися до Служби підтримки клієнтів. За інформацію про Товар, розміщену на сторонніх ресурсах, Продавець не несе відповідальності.

  7. 7. Після оформлення замовлення надається Клієнту інформація про етапи обробки замовлення, а також очікуваний термін доставки Товару Клієнту. Дійсний термін доставки замовлення залежить від способу доставки, обраного Клієнтом.

  8. 8. Покупець має право анулювати оформлене замовлення, зателефонувавши до Служби підтримки клієнтів по одному з телефонів, вказаних на сторінці контактів, при цьому внесена за нього попередня оплата не повертається.

  9. 9. Продавець залишає за собою право встановити суму передоплати в залежності від типу товару та обраного способу доставки.

  10. 10. Продавець може анулювати замовлення, якщо Покупець не вніс належну передоплату протягом 10 (десяти) робочих днів. Також Продавець може анулювати замовлення, доставку якого Покупець відкладає на строк більше тридцяти днів (або не забирає самостійно у разі самовивезення) без повернення Покупцю суми внесеної ним передоплати. У тому випадку, якщо затримка відбулася не з вини Покупця, термін поставки Товару збільшується на кількість днів прострочення платежу, або, у разі неможливості Продавця доставити замовлені Товари через їх відсутність, у тому числі з причин, що не залежать від Продавця, Продавець повідомляє про цьому Покупця за телефоном або електронною адресою, вказаною при реєстрації та всіма іншими можливими способами та повідомляє орієнтовний термін постачання Товару. При оплаті замовлення безготівковим розрахунком на банківський рахунок Продавця, безготівковим платежем за допомогою банківської картки, оплати за допомогою електронних систем, моментом оплати Товару Покупцем вважається день зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. При оплаті замовлення готівкою моментом оплати Товару Покупцем вважається день передачі коштів Продавцю/Представнику Продавця.

  11. 11. Для зручності Покупця Продавець також пропонує низку додаткових послуг.

  12. 12. Після отримання та оплати Товару належної якості – повернення Товару можливе протягом 14 календарних днів з дати продажу. Умови повернення та обміну скоординовані відповідно до законів України (див. "Гарантія та повернення продукції")