Наш інтернет-магазин співпрацює лише з тими виробниками, які ретельно стежать за якістю своїх виробів. Але в окремих випадках, на жаль, трапляється і таке, що товар, придбаний у магазині, все-таки виготовлений з дефектами або пошкоджений у процесі транспортування. У таких випадках на допомогу покупцю приходить гарантія, яка надається на весь асортимент нашого магазину. На цій сторінці ми розповімо, що потрібно робити, щоб максимально убезпечити себе від таких випадків.
При отриманні товару
Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов'язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній:
- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
- Оглянути зовнішній вигляд та цілісність заводського пакування
- Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо)
- Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо)
- Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо. згідно бланку замовлення. Заміна вищезгаданих деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.
- Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
Гарантійне обслуговування
В нашому інтернет магазині діє гарантія від виробника. Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатися послугами наших спеціалістів з доставки та збирання. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у разі, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Строки виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.
Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо:
- - минув гарантійний термін
- - Присутні випадкові пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.
- - Виріб пошкоджено внаслідок стихійних лих (природних явищ).
- - Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
- - Пошкодження були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу
- - Якщо товар заносився та встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не фахівцями нашого магазину (за винятком випадків явного фабричного браку)
- - Товари, що виконувалися та привозилися під індивідуальне замовлення
- - Не збережено упаковку або заводські бирки/наклейки
Позагарантійне обслуговування
Наш інтернет-магазин дорожить кожним покупцем. Тому навіть у разі пошкодження купленого Вами товару самостійно, або після закінчення терміну гарантії - співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Позагарантійне і післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи з ремонту виробів або їх частин, що вийшли з ладу. При цьому витрати на доставку рекламаційного товару, в обидві сторони, та вартість самих робіт з рекламації – оплачує покупець.
Повернення товару
Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки Перший Меблевийорієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення та оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару поштою або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказано дату видачі посилки.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні таких умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Збережено цілісно упаковку товару та всі її компоненти.
- Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
- Подано товарний чек або накладну, що підтверджує факт покупки товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.
Гарантійний відділ
Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати за будь-яким із зазначених контактів, або написати на електронну пошту hello@1stm.com.ua